Superman: Kızıl Evlat izle

Superman: Red Son
TR Moly ALTYZ MolyFRAGMAN
Hata Bildir ×

Film Bilgileri
3 hafta önce eklendi
Superman: Kızıl Evlat izle
9 izlenme
IMDb: 6.3
Eğer Superman Amerika da değil de, zamanının Sovyetler Birliğin de yani Rusya’ya gitseydi sence nasıl olurdu? İşte bu çizgi animasyon filmde de bu konu ele alınıyor ve böyle bir durumda nasıl bir savaş alanı oluşuyor gözler önüne seriliyor. Bu HD animasyon çizgi filminde de harika bir şekilde yine savaş ön planda tutuluyor.
Yönetmen:
Yapım Yılı:
Ülke:
Bunlara da Bakın
Yorumlar 19 Yorum
  • SamedMisafir

    sonunda reklamsız bi film sitesi buldum teşekkürler.


    0

    0
  • Necip FazılMisafir

    Filmi Ankara daki kuzenlere tavsiye ettim.


    0

    0
  • ÖğünçMisafir

    2020 yılında sinema salonunda izlediğim muhteşem bir Animasyon filmidir. Amy Acker, Anna Vocino, Diedrich Bader, Greg Chun, Jason Isaacs, Jason Spisak, Jim Meskimen, Paul Williams, Phil LaMarr, Phil Morris, Roger Craig Smith, Sasha Roiz, Tara Strong, Vanessa Marshall, William Salyers oyuncu kadrosu için bile izlenebilir. Filmi Netflixde bulamadım, Filmi halamlara tavsiye ettim, çok sevdiler.


    0

    0
  • İlmaMisafir

    Ölmeden önce mutlaka izlenmesi gereken fiilmlerden.. Animasyon filmi izlemek istiyorsan hiç durma. Altyazı başarılıydı. Hep bu kalitede film yapsınlar.


    0

    0
  • Nazlı ÖzümMisafir

    Film zaten mükemmel ötesi. Oyunculuklar ise beni benden aldı resmen. Film Amerika yapımı, laf yok, Bursa dan selamlar Nazlı Özüm <3 Hаtice


    0

    0
  • Fazıl EremMisafir

    Mükemmel bi yapım. 1080p ve 720p seçeneğinin olması iyiymiş, bu siteyi yeni keşfettim


    0

    0
  • Uluç EmreMisafir

    Flmi şu ana kadar nasıl izlemediğime bin pişmanım. Amerika filmleri çok acaip oluyor


    0

    0
  • Alper EminMisafir

    Favori filmlerimden. İnsanın kolay kolay unutmayacağı bir film bu arada filmi mobilden izlememe rağmen hiç donmadı. Hayatımda seyrettiğim en iyi filmlerden biri oldu.


    0

    0
  • Ahmet UtkuMisafir

    Baş yapıt efsane bu film. Amerika filmlerini pek sevmem ama bunu sevdim.


    0

    0
  • Cem EfeMisafir

    0

    0
  • Behçet KutayMisafir

    Sıkılmadan izledim ben. Animasyon filmleri içinde en beğendiğim film oldu diyebilirim. bu filmi telefonuma indirebilir miyim acaba? Çok iyi film, çok iyi senaryo.


    0

    0
  • GönülgülMisafir

    Filmi bana 21 yaşındaki arkadaşım Kübrа önerdi. yorumlara bakan arkadaş direk aç izle, siteyi sık kullaılanlara ekledim.


    0

    0
  • IşıltıMisafir

    Superman: Kızıl Evlat filmi kendi türünde öne çıkıyor. Animasyon filmlerini çok severim zaten Filmi yakın arkadaşlarıma söyledim, onlarda baya sevmişler.


    0

    0
  • Dilşad NurMisafir

    uzun yolculuklarda Animasyon süper oluyor. Ben genelde farklı filmler izlerim ama Animasyon filmi hoşuma gitti. Netflix e baktım ama göremedim.


    0

    0
  • KamerMisafir

    Filmde ki bayan oyuncuların güzelliğini söylemiyorum bile. Son zamanlarda izlediğim en iyi film diyebilirim, 2020 yılında Amerika güzel filmler yaptı, Çorum dan selamlar Kamer <3 İffet


    0

    0
  • Osman CihanMisafir

    Filmin tek kötü yanı bitmesi. izlemeye değer güzel bi film.


    0

    0
  • Gülşen DilanMisafir

    Her filme 10 vermem ama bu film hak ediyor 10/10. Animasyon filmlerin babası kesinlikle. Altyazıyı hazırlayan iyi yazmış. emeği geçen herkese teşekkürler.


    0

    0
  • AykanatMisafir

    İzledim ama merakımı gidermek için. 6.3 imdb puanı yeterli. eyw admin Hazır Film farkıyla donmadan izledim filmi.


    0

    0
  • GüzayMisafir

    Superman: Kızıl Evlat filmi kendi türünde öne çıkıyor bence. sonunda reklamsız bi film sitesi buldum teşekkürler.


    0

    0
Film Robotu