Oyuncak Hikayesi 2 izle

Toy Story 2
4K TR Dublaj ve Altyazılı FRAGMAN
Hata Bildir ×
Sorunu çözdüğümüzde haber vermemizi istiyorsanız mail adresinizi yazın.
Playerdaki Dublaj ve Altyazı Ayarlar Simgesinden, Dublaj ve Altyazı ayarlarını yapabilirsiniz.

Film Bilgileri
5 ay önce eklendi
Oyuncak Hikayesi 2 izle
Tatil yapmak yerine ayrımlı yere çıkan andy oyuncaklarını biricik başına bırakarak onları tehlike altında bırakmıştır. McWhiggin isminde bir oyuncak koleksiyonu bulunan biri woody kaçırarak esrarlı hikayenin başlamasına sebep olacaktır. Woody adlı oyuncak ise 1950 senelerinde tv dünyasının henüz güzel oyuncağı ödülünü alarak tarihe geçmiştir. Bunu öğrenen McWhiggin bu vaziyetten faydalanmak için woody kullanmak ister.
Yapım Yılı:
Ülke:
Bunlara da Bakın
Yorumlar 40 Yorum
  • SerenMisafir

    Flmi şu ana kadar nasıl izlemediğime bin pişmanım. keşke daha önceden keşfetseymişim Filmi Erzurum daki nişanlıma tavsiye ettim.


    0

    0
  • Mustafa AliMisafir

    nasıl bitti hiç farketmedim. Bayburt daki dostlarıma sevgiler.


    0

    0
  • Saime ŞuraMisafir

    otobüs yolculuğunda Animasyon süper oluyor. Çok iyi film, çok iyi senaryo.


    0

    0
  • Ekin EgeMisafir

    1999 yapımı filmler genelde kaliteli oluyor, Müzikleri hariç herşey çok güzeldi.


    0

    0
  • KamerMisafir

    bu arada filmi mobilden izlememe rağmen hiç donmadı. sitenin tasarımıda gayet iyiymiş,


    0

    0
  • DenizcanMisafir

    Eskimeyen bir başyapıt. Animasyon filmi diye buna denir. Netflix e baktım ama göremedim. Bursa daki arkadaşım Erten selamlar.


    0

    0
  • Ayşe FerhundeMisafir

    Animasyon filmlerini çok seviyorum.


    0

    0
  • GünaydınMisafir

    Filmin tek kötü yanı bitmesi. Nihayet reklam çöplüğüne dönmemiş bi site buldum.


    0

    0
  • AhuşenMisafir

    İzledim ama merakımı gidermek için. 14 yaşındayım ve filmi beğendim.


    0

    0
  • CenapMisafir

    Oyuncak Hikayesi 2 filminin konusu bence çok iyi. Annie Potts, Don Rickles, Estelle Harris, Jim Varney, Joan Cusack, Jodi Benson, John Morris, John Ratzenberger, Kelsey Grammer, Laurie Metcalf, R. Lee Ermey, Tim Allen, Tom Hanks, Wallace Shawn, Wayne Knight oyuncu kadrosu için bile izlenebilir. Filmde pek sigara içen görmedim hoşuma gitti.


    0

    0
  • HüseyinMisafir

    Unutulamaz filmlerden. İmdb 7.9 puanı kesinlikle hak eden bir film.


    0

    0
  • Hatice BernaMisafir

    Netflix e baktım ama göremedim. emeği geçen herkese teşekkürler.


    0

    0
  • Hanife DuyguMisafir

    Oyuncak Hikayesi 2 izlemeyi düşünüyorsanız hiç beklemeyin. Çok iyi oyunculuk, film çok iyi ya.


    0

    0
  • İlknurMisafir

    İzlenebilir 🙂 10/7.


    0

    0
  • FaikMisafir

    sabahlarken izlemek için film arıyarsanız 10 numara film. Animasyon filmlerini çok severim zaten


    0

    0
  • IşılayMisafir

    Amerika yapımı filmleri severim zaten, sitenin tasarımıda gayet iyiymiş,


    0

    0
  • YiğitMisafir

    Genel olarak üst seviyede bi film.. Ash Brannon, John Lasseter yönetmenin diğer filmlerinede bi göz atın.


    0

    0
  • NergizMisafir

    Selam admin ben Nergiz sitenizi çok beğendim. Animasyon filmleri içinde en beğendiğim film oldu diyebilirim. Bu tarz filmler hep Amerika çıkışlı oluyor, Hayatımda seyrettiğim en iyi filmlerden biri oldu.


    0

    0
  • Yaşar Fatih EnesMisafir

    Animasyon filmi sevenler için bence 10 numara. Hep bu kalitede film yapsınlar.


    0

    0
  • Abdullah HalitMisafir

    Mrblar Oyuncak Hikayesi 2 filmini şimdiye kadar nasıl izlememişim bilmiyorum. Filmi 4k izlesek süper olurdu. nasıl bitti hiç farketmedim. Çok iyi oyunculuk, film çok iyi ya.


    0

    0
  • Zeynep SenahanMisafir

    Genel olarak üst seviyede bi film.. Dev ekranda 1080p izledim. 4k olsa tadından yenmez. Film gerçekten mükemmeldi, oyunculuğa zaten laf yok.


    0

    0
  • Sadık CanMisafir

    Oyuncak Hikayesi 2 filmi kendi türünde öne çıkıyor. bu arada filmi mobilden izlememe rağmen hiç donmadı.


    0

    0
  • ArkanMisafir

    Film Animasyon türünde Efsane olmuş durumda. Film gerçekten mükemmeldi, oyunculuğa zaten laf yok.


    0

    0
  • Resmiye ElifMisafir

    Animasyon filmleri için 7.9 imdb puanı gayet iyi. bu siteyi yeni keşfettim Çok ama çok kaliteli.


    0

    0
  • UzelMisafir

    Bana göre Animasyon filmlerinin en iyisi. Altyazıyı hazırlayan iyi yazmış. film baya sürükleyiciydi.


    0

    0
  • Mustafa BurhanMisafir

    Oyuncak Hikayesi 2 filmini diğer filmlerden ayıran senaryosu ve oyunculuklar bence. Sitenizi dostlarıma önerdim, çok beğendiler.


    0

    0
  • Mustafa AliMisafir

    Oyuncak Hikayesi 2 filmi kendi türünde öne çıkıyor bence. Amerika yapımı filmleri severim zaten, Yaa aşırı sevdimm filmii keşke filmin sonu hiç gelmeseydi.


    0

    0
  • Mehmet YüşaMisafir

    Dehşetül vahşet bi film. Amerika yapımı filmleri severim zaten,


    0

    0
  • AltanMisafir

    En çok otobüste giderken film izledim. Filmi bana 22 yaşındaki arkadaşım Kerimаn önerdi. Amerika filmlerini zaten hep sevmişimdir, Çankırı dan kaç kişiyiz Like atında bilelim 😀


    0

    0
  • Furkan FatihMisafir

    Baş yapıt efsane bu film. imdb 7.9 ne ya, en az 9.1 hakediyor. Filmin dublajı gayet iyi olmuş. Bu filmi çok daha önceden izlemeliydin dostum 😀


    0

    0
  • Mert AlicanMisafir

    Filmin kapak fotoğrafından dolayı izlememiştim. vakit kaybı değilmiş, Filmde pek sigara içen görmedim hoşuma gitti.


    0

    0
  • AtaalpMisafir

    1999 yılına damga vurmuş, güzel bir film… Animasyon filmlerini çok severim zaten eyw admin Hazır Film farkıyla donmadan izledim filmi. Film eşliğinde patlamış mısır, kola ve Müjgen gibisi yok 🙂


    0

    0
  • İstemi FurkanMisafir

    Selamlar, ben İstemi Furkan arakadaşım Ertaç Oyuncak Hikayesi 2 izle diye tutturdu. Animasyon filmleri içinde öne çıkıyor. 1999 yılında Amerika güzel filmler yaptı,


    0

    0
  • FidanMisafir

    Son zamanlarda izlediğim en iyi film diyebilirim, Ash Brannon, John Lasseter yönettiği diğer filmlerede baktımda kötü filmi yokmuş.


    0

    0
  • BatuğhanMisafir

    Mükemmel 10/10. Amerika Animasyon filmlerinin en bilindik olanı. Ekleyen arkadaşa teşekkürler. Film eşliğinde patlamış mısır, kola ve Gülbiz gibisi yok 🙂


    0

    0
  • Ekin EgeMisafir

    Animasyon filmlerin babası kesinlikle. filmi laptobuma indirdim.


    0

    0
  • KevserMisafir

    Hayatımda seyrettiğim en iyi filmlerden biri oldu.


    0

    0
  • HulkiMisafir

    Oyuncak Hikayesi 2 filmini diğer filmlerden ayıran oyunculuklar bence. Dev ekranda 1080p izledim. 4k olsa tadından yenmez. Netflix e baktım ama göremedim. oyunculuklar çok iyiydi.


    0

    0
  • DağhanMisafir

    Yıllar geçse de unutulamayacak filmlerden biri. Full Animasyon filmi olmuş. Filmin dublajı gayet iyi olmuş.


    0

    0
  • NilüferMisafir

    Her filme 10 vermem ama bu film hak ediyor 10/10. Film Animasyon türünde Efsane olmuş durumda. Kesinlikle bu filmin devamı gelmeli.


    0

    0
Serinin Diğer Filmleri
Film Robotu
Günün Filmi
Son Yorumlar
ali baba, 1 hafta önce
sevgi Allahın insanlara verdiği bir armağandır.sevgi ile başlayan birliktelik aşka dönüşür.güzel film 10/8
ali baba, 1 hafta önce
aman izlmeyen kalmasın,mükemmel bir aşk hikayesi 10/10
NHLKNK, 1 hafta önce
SAM SONUNDA ÇIKACAK SANDIM, ÜZDÜ =( HOLLAND IN OYUNCULUĞU TATLI, BAŞKA DA HİÇ BİR ŞEY YOK FİLMDE (BANDERAS DAHİL) , SAHNELER ÇOK UYDURUK
Berker 616, 1 hafta önce
3. filmde harikaydi begendim izlemeyi unutmayin
Şenay, 1 hafta önce
Güzeldi farklı uyarlanmış ama izlenir sürükleyici