Ip Man 4 Final izle

葉問4
Kaynak 1
Hata Bildir ×
FİLM TELİF NEDENİYLE KALDIRILMIŞTIR

Film Bilgileri
5 ay önce eklendi
Ip Man 4 Final izle
On yılı aşkın bir süredir devam eden ve Uzak Doğu Dövüş Sanatları'nı beyaz perdede en iyi şekilde yansıtan IP MAN serisinin son bölümü IP MAN 4:Final'in konusu şöyle: Dövüş sanatını kötüye kullananlara karşı savaş açan IP MAN, güç, ustalık ve tevazuyu birleştirerek birçok öğrenci yetiştirmiş, yaşayan en büyük ustadır. Bruce Lee ile Ip Man 3'teki karşılaşmalarının ardından, ikilinin arasında yaşanacaklar final niteliğindeki bu filmde açıklığa kavuşacak.
Yönetmen:
Yapım Yılı:
Ülke:
Bunlara da Bakın
Yorumlar 45 Yorum
  • blankGülşen DilanMisafir

    S.a millet, Ip Man 4 Final izlemeyi düşünüyorsanız hiç beklemeyin. film full Aksiyon filmi diyebilirim. eyw admin Hazır Film farkıyla donmadan izledim filmi uzun zamandır bu kadar iyi bi film izlememiştim, kullandığınız player baya iyiymiş, hiç donmadı


    0

    0
  • blankSenayMisafir

    Aksiyon filmi sevenler için bence 10 numara bu arada filmi mobilden izlememe rağmen hiç donmadı kullandığınız player baya iyiymiş, hiç donmadı


    0

    0
  • blankKerime HacerMisafir

    Selam film severler, Ip Man 4 Final filmini seyretmelisin diye başımın etini yiyen arkadaşlarıma teşekkürler. genelde Aksiyon filmi izlemem ama bu filmi beğendim bu arada filmi mobilden izlememe rağmen hiç donmadı uzun zamandır bu kadar iyi bi film izlememiştim, hazir film ailesi iyiki varsın


    0

    0
  • blankNimetMisafir

    Filmin tek kötü yanı bitmesi. IMDB en az 8.2 olmalıydı. izlemeye değer güzel bi film. Filmi Ankara daki yurtda oda arkadaşlarımla izledim. Filmi izlemeyen çok şey kaybediyor sölim 😀


    0

    0
  • blankTuna Han SalihMisafir

    ohh be sonunda Ip Man 4 Final izleyebildim 🙂 Aksiyon filmleri içinde öne çıkıyor. 2019 yılında Hong Kong güzel filmler yaptı, siteyi sık kullaılanlara ekledim.


    0

    0
  • blankBediaMisafir

    Merhaba arkadaşlar Ip Man 4 Final izlemeyi düşünüyorsanız hiç beklemeyin. Film hiç sıkmadan kendini izlettiriyor. admin sanada çok teşekkür ederim,


    0

    0
  • blankSevgi TutkuMisafir

    Filmin devamı çekilmleli bence. Aksiyon filmlerini çok seviyorum. bu arada filmi mobilden izlememe rağmen hiç donmadı Filmi arkadaşım Nurhаn ile izledik. sonunda reklamsız bi film sitesi buldum teşekkürler


    0

    0
  • blankBüşra HilalMisafir

    Ip Man 4 Final filmi nasıl gözümden kaçmış anlamadım. imdb 7.0 almış ama bence 8.2 olmalıydı eyw admin Hazır Film farkıyla donmadan izledim filmi uzun zamandır bu kadar iyi bi film izlememiştim,


    0

    0
  • blankBerfin DilayMisafir

    Filmi haftasonu izleyin daha keyifli oluyor. Wilson Yip yönetmenin diğer filmlerinede bi göz atın. Müzikleri hariç herşey çok güzeldi sonunda reklamsız bi film sitesi buldum teşekkürler


    0

    0
  • blankEvrenMisafir

    İlk defa bir filme yorum yapıyorum. 39 yaşındayım, filme benim puanım 8.2 eyw admin Hazır Film farkıyla donmadan izledim filmi. film baya sürükleyiciydi.


    0

    0
  • blankMuhammed ÜzeyirMisafir

    Ip Man 4 Final filmini seyretmelisin diye ısrar eden arkadaşım Ener teşekkürler.  Aksiyon film dünyası ikiye ayrılır Ip Man 4 Final ve diğerleri. yönetmen Wilson Yip iyi iş çıkarmış Filmi Niğde daki dayımlara tavsiye ettim.


    0

    0
  • blankLawrence TezohMisafir

    Filme yorum yapacağım ama inanın hakkını veremem. Danny Chan Kwok-Kwan, Donnie Yen, Scott Adkins, Vanness Wu, Wu Yue oyuncu kadrosu için bile izlenebilir. eyw admin Hazır Film farkıyla donmadan izledim filmi. Filmi izlemeyen çok şey kaybediyor sölim 😀


    0

    0
  • blankZülcenahMisafir

    İlk defa bir filme yorum yapıyorum. 69 yaşına geldim ve halen  Aksiyon filmleri izliyorum 🙂 izlemeye değer güzel bi film. Yine izlicem cok iyi cünkü.


    0

    0
  • blankSıddıkaMisafir

    İlk defa bir filme yorum yapıyorum. 47 yaşına geldim ve halen  Aksiyon filmleri izliyorum 🙂 Ekleyen arkadaşa teşekkürler. Filmde pek sigara içen görmedim hoşuma gitti.


    0

    0
  • blankGül SenaMisafir

    Ip Man 4 Final filmi kendi türünde öne çıkıyor bence. Dev ekranda 1080p izledim. 4k olsa tadından yenmez. Hong Kong filmlerini zaten hep sevmişimdir, ben diğer  Aksiyon filmlerine geçiyorum görüşürüz 😀


    0

    0
  • blankOkbayMisafir

    Ip Man 4 Final filmi senaryosu ile diğer filmlerden ayrılıyor. 14 yaşındayım ve filmi beğendim. bu arada filmi mobilden izlememe rağmen hiç donmadı. Filmi kardeşlerime tavsiye ettim, çok ssevdiler.


    0

    0
  • blankYasemin BaharMisafir

    Ip Man 4 Final filmini seyretmelisin diye ısrar eden arkadaşım Emin teşekkürler. İmdb 7.0 puanı kesinlikle hak eden bir film. Hong Kong filmlerini pek sevmem ama bunu sevdim.


    0

    0
  • blankYiğitMisafir

    En çok otobüste giderken film izledim. 720p candır gerisi heycan Emeği geçenlerin eline sağlık.


    0

    0
  • blankMemetMisafir

    2019 yılında sinema salonunda izlediğim muhteşem bir Aksiyon filmidir. imdb 7.0 almış ama bence 8.2 olmalıydı ilk 10 dakka durağan geçiyor sonra açılıyor.


    0

    0
  • blankŞafakMisafir

    Ip Man 4 Final izlemek için sınavlarımın bitmesini bekliyordum. Aksiyon filmlerini çok seviyorum. Sitenizi arkadaşlarıma önerdim, onlarda çok beğendi.


    0

    0
  • blankZeki YiğithanMisafir

    imdb 7.0 almış.


    0

    0
  • blankArcaMisafir

    Aksiyon filmleri içinde öne çıkıyor. eyw admin Hazır Film farkıyla donmadan izledim filmi. Bu filmi kesinlikle tekrar izleyeceğim.


    0

    0
  • blankHülyaMisafir

    Filmi 4k izlesek süper olurdu. Çok iyi oyunculuk, film çok iyi ya.


    0

    0
  • blankPakerMisafir

    Ip Man 4 Final filminin konusu bence çok iyi. Full Aksiyon filmi diyebilirim. imdb 7.0 almış.


    0

    0
  • blankMuhammed BazitMisafir

    Hong Kong Aksiyon filmlerinin en bilindik olanı. Ben filmi arkadaşım Ecevit ile seyrettim.


    0

    0
  • blankMert GörkemMisafir

    İzlenebilir 🙂 10/9.


    0

    0
  • blankFurkan Ali CanMisafir

    İnsanın kolay kolay unutmayacağı bir film


    0

    0
  • blankÖzer SeçkinMisafir

    Mükemmel 7/10. Hep bu kalitede film yapsınlar.


    0

    0
  • blankAhmet CanMisafir

    Danny Chan Kwok-Kwan, Donnie Yen, Scott Adkins, Vanness Wu, Wu Yue bu kadro recep ivedikte oynasın yine izlerim. admin sanada çok teşekkür ederim,


    0

    0
  • blankTünayMisafir

    Tekrar tekrar izlemekten bıkmadığım filmlerden birisi. Aksiyon filmi izlemek istiyorsan hiç durma. Filmi manitama söyledim, onlarda baya sevmişler.


    0

    0
  • blankİlkay RamazanMisafir

    imdb 7.0 almış. Wilson Yip imzalı tüm filmleri tereddütsüz izleyebilirsiniz. Kars daki anneme selam.


    0

    0
  • blankİbrahim EnginMisafir

    Her filme 10 vermem ama bu film hak ediyor 10/10. imdb 7.0 almış. Ben filmi arkadaşım Emrullah ile seyrettim.


    0

    0
  • blankBuraktanMisafir

    Hong Kong filmlerini pek sevmem ama bunu sevdim.


    0

    0
  • blankCavitMisafir

    Mükemmel 9/10. Sitenizi iş arkadaşlarıma önerdim, onlarda çok beğendi.


    0

    0
  • blankBahar CemreMisafir

    Ölmeden önce mutlaka izlenmesi gereken fiilmlerden.. Son zamanlarda izlediğim en iyi film diyebilirim, Filmin yönetmeni Wilson Yip kendini aşmış ya. Emeği geçenlerin eline sağlık.


    0

    0
  • blankOsman SinanMisafir

    Ip Man 4 Final filmini diğer filmlerden ayıran senaryosu ve oyunculuklar bence. filmin en çok sonunu beğendim, güzel kurgulanmıştı.


    0

    0
  • blankSelcenMisafir

    Ip Man 4 Final filmini diğer filmlerden ayıran senaryosu ve oyunculuklar bence. Filmi 4k izlesek süper olurdu. bu siteyi yeni keşfettim Filmi izlemeyen çok şey kaybediyor sölim 😀


    0

    0
  • blankRuveydaMisafir

    Flmi şu ana kadar nasıl izlemediğime bin pişmanım.


    0

    0
  • blankThomasMisafir

    Banko izlenebilir 🙂 10/9. Sitenizi yengemlere önerdim, çok beğendiler.


    0

    0
  • blankAtalay FurkanMisafir

    2019 yılına damga vurmuş, güzel bir film… 7.0 imdb puanı yeterli. Ekleyen arkadaşa teşekkürler. ben diğer Aksiyon filmlerine geçiyorum görüşürüz 😀


    0

    0
  • blankAhuseMisafir

    Üzerine daha iyisinin yapılacağını hiç sanmıyorum. Aksiyon filmi denince aklıma ilk bu film geliiyor. Filmin yönetmeni Wilson Yip kendini aşmış ya. Size filmin tek kötü yanını açıklıyorum BİTMESİ


    0

    0
  • blankEbru ÜmmühanMisafir

    Unutulamaz filmlerden. IMDB en az 8.2 olmalıydı. Hong Kong filmleri çok acaip oluyor


    0

    0
  • blankMuhammed Ali DuranMisafir

    İnsanın kolay kolay unutmayacağı bir film 1080p kastı baya, böyle altyapı olmaz olsun, 720p de sorunsuz izledim. siteyi sık kullaılanlara ekledim.


    0

    0
  • blankAçılayMisafir

    Filmin kapak fotoğrafından dolayı izlememiştim. vakit kaybı değilmiş, Hong Kong Aksiyon filmlerinin en bilindik olanı.


    0

    0
  • blankÇilemMisafir

    Film hiç sıkmadan kendini izlettiriyor. Bu filmi çok daha önceden izlemeliydin dostum 😀


    0

    0
Film Robotu