Elm Sokağında Kabus 3 izle

A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors
TR Moly ALTYZ MolyFRAGMAN
Hata Bildir ×

Film Bilgileri
1 ay önce eklendi
Elm Sokağında Kabus 3 izle
Epey fazla psikopat görünümlü kişilerin örnek aldığı gaddar katil Freddy, filmin bu alanında yeni kurban şahıslarını öldürmek için yeniden dönmektedir. Kurbanlarının önce kabuslarına girerek onları içten korku kaptırdıktan sonra öldürmesi ile meşhur olan Freddy katilinden sadece kurtulan kişi olan Nancy ile aralarında ki yaşanacak ölüm kalım olayını izleyeceğiz.
Yönetmen:
Yapım Yılı:
Ülke:
Bunlara da Bakın
Yorumlar 21 Yorum
  • Özgün MertMisafir

    Elm Sokağında Kabus 3 filmi kendi türünde öne çıkıyor.  Gerilim filmleri hoşunuza gidiyorsa mutlaka izlemelisiniz. Pişman olmazsınız. Netflix bu filmi eklememiş heralde. Ankara daki teyzemlere selam.


    0

    0
  • Ahmet FurkanMisafir

    Mrblar Elm Sokağında Kabus 3 filmini şimdiye kadar nasıl izlememişim bilmiyorum. 6.6 imdb puanı yeterli. Filmi Netflixde bulamadım, Bu filmi çok daha önceden izlemeliydin dostum 😀


    0

    0
  • SunaMisafir

    İlk defa bir filme yorum yapıyorum. imdb 6.6 almış. Filmi Netflixde bulamadım, Sitenizi kardeşlerime önerdim, onlarda çok beğendi.


    0

    0
  • DoktoraMisafir

    canınız sıkıldığında izlemelik güzel bi film. imdb 6.6 almış ama bence 7.8 olmalıydı Altyazıyı hazırlayan iyi yazmış. Kesinlikle bu filmin devamı gelmeli.


    0

    0
  • Kuntay YiğitMisafir

    Elm Sokağında Kabus 3 filminin konusu bence çok iyi. Full  Gerilim filmi olmuş. eyw admin Hazır Film farkıyla donmadan izledim filmi. Nihayet reklam çöplüğüne dönmemiş bi site buldum.


    0

    0
  • Ahmet MehdiMisafir

    Selam, tereddüte gerek yok, izleyin. İmdb 6.6 puanı kesinlikle hak eden bir film. Filmin yönetmeni Chuck Russell kendini aşmış ya. Müzikleri hariç herşey çok güzeldi.


    0

    0
  • İsmail EgecanMisafir

    Elm Sokağında Kabus 3 izlemeyi düşünüyorsanız hiç beklemeyin. Full  Gerilim filmi olmuş. Chuck Russell yönetmenin diğer filmlerinede bi göz atın. Çok iyi oyunculuk, film çok iyi ya.


    0

    0
  • Hacı Bayram UfukMisafir

     Gerilim filmi denince aklıma ilk bu film geliiyor. bu siteyi yeni keşfettim Sitenizi teyzemlere önerdim, onlarda çok beğendi.


    0

    0
  • Melis EzgiMisafir

    İlk defa bir filme yorum yapıyorum.  Gerilim film dünyası ikiye ayrılır Elm Sokağında Kabus 3 ve diğerleri. filmi laptobuma indirdim. Sevdiğim tarzda hatta aralarında ilk beşte.


    0

    0
  • BanuhanMisafir

    Selamlar, ben Banuhan arakadaşım Emin Elm Sokağında Kabus 3 izle diye tutturdu.  Gerilim filmlerini çok severim zaten Amerika filmlerini zaten hep sevmişimdir, Filmi uçakta izledim, 2 saat nasıl geçti anlamadım.


    0

    0
  • İsmailMisafir

    Elm Sokağında Kabus 3 izlemeyi düşünüyorsanız hiç beklemeyin.  Gerilim filmi izlemek istiyorsan hiç durma. Amerika filmleri çok acaip oluyor Çok iyi oyunculuk, film çok iyi ya.


    0

    0
  • TayyipMisafir

    İzledim ama merakımı gidermek için. Film hiç sıkmadan kendini izlettiriyor. bu siteyi yeni keşfettim Hiç bekleme play düğmesine bas pişman olmayacaksın.


    0

    0
  • Gül SenaMisafir

    Tekrar tekrar izlemekten bıkmadığım filmlerden birisi. Filme kötü diyenlerin IQ’su galiba 7.8 😀 Chuck Russell yönetmenin diğer filmlerinede bi göz atın. Yozgat dan sevgiler 🙂


    0

    0
  • FaikMisafir

    Elm Sokağında Kabus 3 filmi kendi türünde öne çıkıyor.


    0

    0
  • MayısMisafir

    Filmi haftasonu izleyin daha keyifli oluyor. Dev ekranda 1080p izledim. 4k olsa tadından yenmez. Chuck Russell imzalı tüm filmleri tereddütsüz izleyebilirsiniz.


    0

    0
  • Çisil HazalMisafir

    Sizin o leş yorumlarınız bu filme işlemez çünkü bu film bir BAŞYAPIT. eyw admin Hazır Film farkıyla donmadan izledim filmi. Filmi izlemeyen çok şey kaybediyor sölim 😀


    0

    0
  • YeterMisafir

    Çorum dan sevgiler 🙂


    0

    0
  • AsiyeMisafir

    Eskimeyen bir başyapıt. Filmde Türkçe dublaj seçenekleri olması çok iyi olmuş yemek yerken alt yazı okumak zor. Çok ama çok kaliteli.


    0

    0
  • ÇisemMisafir

    Elm Sokağında Kabus 3 filmini seyretmelisin diye ısrar eden arkadaşım Enis teşekkürler.


    0

    0
  • Burçin KübraMisafir

    Dev ekranda 1080p izledim. 4k olsa tadından yenmez. 1987 yapımı filmler genelde kaliteli oluyor,


    0

    0
  • Volkan EyüpMisafir

    Korku filmi denince aklıma ilk bu film geliiyor. 1987 yapımı filmler genelde kaliteli oluyor,


    0

    0
Film Robotu